20 May 2017

Permohonan Pas Masuk (Sementara) Tambahan


Persatuan Taman Seremban 3

Bagi tujuan keselamatan dan kawalan keluar masuk ke Taman Seremban 3, Persatuan Taman Seremban 3 (PPTS3) telah mengimplimentasi Penggunaan Pas Masuk (Sementara) bagi residen di Taman Seremban 3. 

Pas Masuk (Sementara) ini telah berkuat kuasa dari tahun 2015 sehingga kini. PPTS3 bercadang akan menggantikan Pas Masuk (Sementara) ini dengan Kad Akses Sistem Palang Automatik apabila sistem palang automatik diguna pakai sepenuhnya setelah siap pembinaan pondok pengawal Taman Seremban 3.

Bagi residen yang ingin memohon Pas Masuk (Sementara) tambahan, tuan/puan boleh berhubung terus dengan Setiausaha PPTS3 atau dapatkan borang tersebut di pondok pengawal TS3 atau mengisi secara online pada borang di pautan berikut:- 

PERHATIAN:-

  1. Dua (2) Pas Masuk (Sementara) akan diberikan secara percuma selepas tuan/puan mendaftar sebagai ahli PPTS3 dan membayar yuran kawalan keselamatan.

  2. Bagi mendapatkan Pas Masuk (Sementara) tambahan, caj sebanyak RM3.00 dikenakan bagi setiap pas.

  3. Bagi bayaran yang dibuat secara online atau Cash Deposit Machine (CDM), sila emelkan resit transaksi bayaran ke pps3.acc@gmail.com atau Whatsapp screenshot resit ke 016-9206426 untuk rekod Bendahari PPTS3.

PAS MASUK PELAWAT


Untuk makluman Residen Taman Seremban 3, bagi pelawat yang berkunjung ke Taman Seremban 3, mereka dikehendaki mendaftar di pondok pengawal dan akan diberikan pas pelawat seperti berikut:-

Residen Taman Seremban 3

0 comments:

Post a Comment